Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Dobra dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć ważnych niedoborów selenu. Można go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo istotny element naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przyswajanie testosteronu, ten natomiast pobudza nasze libido. W chwili nadużywania napojów procentowych czy palenia papierosów spada poziom cynku, ale szybko można go uzupełnić poprzez potrawy strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Wyjątkowo ważnym składnikiem jest również arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy a także wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten bierze udział również w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która działa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeżeli chcemy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis