Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których aktywność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki bądź kompletne
cialis
wyeliminowanie wszelkiego typu tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj według zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest właściwe dla mojego penisa”. Nadmierne konsumowanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Stąd zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ukochane „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra zel
kiełbasę, tłuste mielone lub boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który skutecznie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie jedz codziennie żółtego sera.